Verzending & Ontvangst
Om je online shopping zo simpel mogelijk te maken behoort een gratis bezorging natuurlijk tot onze standaards.
Onze producten worden met behulp van diverse logistieke partners verzonden, zoals UPS, DHL, DPD, GLS, BRT. Bij grotere artikelen werken we samen met DACHSER, AO, HES, Rhenus en Heppner. Alleen de partners HES, AO en Dachser nemen eerst telefonisch contact met je op om een bezorgdatum af te spreken.
Bij andere pakketdiensten (DPD, DHL e.a.) kun je de wijzigingsopties in de track & trace link gebruiken.
Nee, de transportonderneming wordt in het magazijn gekozen en is hoofdzakelijk afhankelijk van de afmetingen van het pakket en het land waarnaar geleverd moet worden. Tenslotte moet je bestelling zo goed mogelijk aankomen. Bij vragen of opmerkingen staan we je met plezier te woord.
In de bevestigingse-mail die we je na de verzending van je bestelling hebben gestuurd vindt je alle gegevens van deze partner.
Alleen onze partners AO en HES leveren tot aan de deur van uw woning. Alle anderen (DPD, DHL e.a.) doen dit soms uit toegeeflijkheid, maar zijn hier absoluut niet toe verplicht. We vragen hiervoor je begrip en zijn altijd beschikbaar wanneer zich problemen voordoen.
Natuurlijk nemen onze partners (AO, HES, Dachser) kort voor de levering contact met je op om er zeker van te zijn dat je je bestelling in ontvangst kan nemen. Andere pakketdiensten (DPD, DHL e.a.) bellen weliswaar niet, maar verzenden een online tracking link waarmee je je op de bezorging kunt voorbereiden.
Op dit moment hebben we hieromtrent nog geen vrije keuze beschikbaar, maar we houden je voortdurend op de hoogte van de status van je bestelling en de bezorging hiervan.
Je kunt je bezorginformatie alleen wijzigen wanneer je bestelling nog niet vrijgegeven is voor verzending en via bankoverboeking is betaald of contant bij aflevering. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice en pas je gegevens aan. Wendt je in noodgevallen alsjeblieft direct aan de betreffende pakketdienst, zodat wijzigingen op de korte termijn individueel besproken kunnen worden.
Dit kunnen we momenteel nog niet aanbieden. Voor meer vragen staat onze klantenservice je graag te woord.
Wanneer bij de verzending van de tracking informatie, behorende bij je bestelling, iets mis is gegaan neem je zonder aarzelen contact op met onze chatbot. Zo kunnen we je het snelste van dienst zijn.
e verzend- en levertijd kan sterk variëren, afhankelijk van de vervoerder en het land waarheen u verzendt.
Zodra u de verzendbevestiging en het trackingnummer heeft ontvangen, bedraagt de geschatte levertijd 3 tot 5 werkdagen.
Grote en volumineuze pakketten worden verzonden via grondtransport, dus de verzending kan 10 tot 12 werkdagen duren.
Wij raden u aan regelmatig de trackingstatus van uw zending te controleren op de website van de vervoerder.
Als uw verzending meer dan 3 dagen vertraging heeft of als u de tracking-informatie niet hebt ontvangen na het afrekenen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen een oplossing voor u verzorgen.
In het geval van een vertraging van meer dan drie dagen, een ongeautoriseerde retourzending aan de afzender of het uitblijven van een track & trace bericht neem je alsjeblieft contact op met onze klantenservice. Zo kunnen we je het snelste van dienst zijn.
In het geval dat de tracking zegt "afgeleverd" maar je hebt het product niet ontvangen, controleer dan bij vrienden, buren, collega's of familieleden of zij de levering namens jou hebben geaccepteerd en ondertekend.
Als u nog steeds niet in staat bent om uw bestelling te lokaliseren, stuur ons dan het ingevulde Affidavit dat u aan het einde van deze pagina kunt vinden. Wij kunnen dan een onderzoek instellen bij het koeriersbedrijf.
Geen probleem! Neem gewoon even contact op met onze klantenservice. Ze sturen je direct een nieuw retourenetiket toe.